De Deventer Beursvloer

Na de feestelijke editie van de Beursvloer vorig jaar staat er ook in 2017 weer een uitdagende BEURSVLOER op het programma. Woensdag 5 april 2017 ontmoeten we elkaar weer voor de 11e keer tijdens de Deventer Beursvloer! Hoe laat: vanaf 16.30 bent u van harte welkom, om 17.00 uur is het officiële startschot van de Deventer Beurvsloer. De Beursvloer zelf duurt tot 18.00 uur bij Saxion Deventer, Handelskade 75 in Deventer. Na het officiële Beursvloermoment is er vanaf 18.00 uur een borrel voor alle aanwezige partijen; ondernemers en maatschappelijke organisaties.

De organisatie van de Beursvloer Deventer 2017 is geheel in handen van BuroMBO. Samen met de Beursvloer ambassadeurs, de Vrijwilligers Centrale Deventer en andere maatschappelijke organisaties maken zij er ook dit jaar weer een bijzonder evenement van. De Deventer Beursvloer wordt u aangeboden door de Gemeente Deventer, Deventer Kring van Werkgevers en MKB Deventer. Natuurlijk is de stichting Elma ook aanwezig. Samir en Holger zullen de stichting vertegenwoordigen.

Wij verheugen ons op een succesvol en ondernemende Beursvloer 2017!