Popkoor Sh’Boom

Dit jaar viert popkoor Sh’Boom uit Deventer haar 30 jarig jubileum. De officiële inschrijvingsdatum in het register van de Kamer van Koophandel (KvK) staat op 24 april 1989, vanuit De Worp opgericht door een “handje vol” mensen, men vond het tijd voor een nieuw popkoor.

Niet met computers, sociale media of internet, maar gewoon door een flyeractie in de wijken Colmschate, Bramelt en Blauwenoord. Hier zijn de eerste voorzichtige stappen gezet. Dit is niet voor niets geweest want nu 30 jaar later is popkoor Sh’ Boom nog steeds springlevend, bruist van de energie en met momenteel 36 leden een gerenommeerd en gewild popkoor in Deventer en omstreken.

In het kader van haar jubileum jaar geeft het koor op zaterdag avond 18 mei 2019 onder het motto “Cadeau voor een ander” een jubileumoptreden in De Fermerie, Muggeplein 9 te Deventer.

Het jubileumoptreden zal in het teken staan van 30 jaar Sh’ Boom, met die avond een greep uit nummers die de afgelopen 30 jaar door Sh’Boom zijn gezongen. Ook wordt er speciale aandacht geschonken onder het motto ‘als cadeau voor een ander’ aan Stichting Elma.

Stichting Elma bevordert onder andere het draagvlak voor vluchtelingen en ontheemden in de samenleving van Deventer en Omgeving.

Popkoor Sh’Boom wil hier graag aan bijdragen door op deze avond Stichting Elma, in de persoon van Samir Maglajlic een podium te bieden. De opbrengsten van deze avond komen via de stichting ten goede aan de kinderafdeling van het Deventer Ziekenhuis.

De afterparty wordt verzorgt met een spetterende drive-in show  door TeamTinus

Aanvang:    20.00 uur (zaal open vanaf 19.30uur)
Entree:     Vrijwillige bijdrage voor Stichting Elma
Waar:         De Fermerie, Muggeplein 9 Deventer